Subject: FW: LC1836 liitumine madalpingel, Viimsi metskond 52,Kangru alevik, Kiili vald, Harju maakond. Kooskõlastus.
From: "Margus Magus" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 14:20:49 +0300

Tere

Palun see kk.üksusele menetlusse. Seotud Kangru RB/liiklussõlmega.
Ettepanekuteks: Ksenia Haavistu (“TV-l korra kontrollida igaks juhuks
liitumispunkti asukoha sobivust, et see tuleks õigesse asukohta“).

Terv

Margus.

From: Tõnis Kuusk <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 27, 2024 2:00 PM
To: Margus Magus <[email-masked]>
Subject: RE: LC1836 liitumine madalpingel, Viimsi metskond 52,Kangru
alevik, Kiili vald, Harju maakond. Kooskõlastus.

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833

From: Tõnis Kuusk
Sent: Tuesday, August 27, 2024 1:59 PM
To: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: LC1836 liitumine madalpingel, Viimsi metskond 52,Kangru alevik,
Kiili vald, Harju maakond. Kooskõlastus.

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks elektriprojekti LC1836 liitumine madalpingel,
Viimsi metskond 52,Kangru alevik, Kiili vald, Harju maakond. Asendiplaan
ja seletuskiri on leitav manusest.

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833